Časopis je zařazen v databázích Web of Science (ISI Web of Knowledge) | Scopus | EBSCO | ARTbibliographies Modern | Design and Applied Arts Index | European Science Foundation (European Index for the Humanities – ERIH)
3/2008
Články
Zdeněk Kazlepka
The Portrait of Collaltino by Paolo Veronese, in the Light of the Reissue of Gaspara Stampa's Rime from 1738
Portrét Collaltina od Paola Veronese ve světle reedice Rime Gaspary Stampy z roku 1738
s. 182-192
| detail | PDF |Blanka Kubíková
Interpretace dvojportrétu Marie Manrique Pernštejnské de Lara s nahým dítětem. Pozdní dílo Jakoba Seiseneggera?
An Interpretation of the Dual Portrait of Marie Manrique Pernštejn de Lara with a Naked Child: A Late Work of Jakob Seisenegger?
s. 193-205
| detail |Tomáš Winter
Vodník a nevědomí
The Water Sprite and the Unconscious
s. 206-220
| detail |Lenka Bydžovská - Karel Srp
Neptun ve skafandru
Neptune in a Diving Suit
s. 221-236
| detail |Zprávy
Mahulena Nešlehová
K objevu Kubištových malířských skic z Florencie
The Discovery of Kubišta's Painting Sketches from Florence
s. 243-247
| detail |Archiv
Vendula Hnídková
Viděno vlastníma očima. Nález neznámého konceptu autobiografie Pavla Janáka
In the Artist's Own Eyes: The Discovery of a Previously Unknown Draft Autobiography by Pavel Janák
s. 237-242
| detail |Recenze
Kaliopi Chamonikola
Margit Stadlober, Der Wald in der Malerei und der Graphik des Donaustils
s. 247-251
Martin Krummholz
Andreas Kreul, Johann Bernhard Fischer von Erlach. Regie der Relation
s. 252-254
Jaromír Olšovský
Andrzej Niedzielenko - Vít Vlnas (ed.), Slezsko - perla v České koruně. Tři období rozkvětu vzájemných uměleckých vztahů. - Mateusz Kapustka - Jan Klípa - Andrzej Kozieł et al. (ed.), Slezsko - perla v České koruně. Historie - kultura - umění
s. 254-257
Marie Rakušanová
Karel Srp, Rudolf Kremlička. - Karel Srp (ed.), Rudolf Kremlička. O něm a s ním. Vlastní texty Rudolfa Kremličky a texty o Rudolfu Kremličkovi
s. 257-261
Anotace
s. 261-263
Z přírůstků uměleckohistorické literatury
s. 264-268
Česká resumé / English Summaries
s. 269-274