Menu

Články

Tomáš Murár

Max Dvořák's Renaissance

Renesance Maxe Dvořáka

s. 327 - 333

Sabrina Raphaela Buebl

Just Another Renascence? Max Dvořák's Formulation of an Early Renaissance

Jen další znovuzrození? Dvořákova definice rané renesance

s. 334 - 344

Tomáš Murár

Ein neuer, universal weltlicher Idealismus: Max Dvořák’s Visible Reality of the Renaissance

„Ein neuer, universal weltlicher Idealismus“: Dvořákova viditelná realita renesance

s. 345 - 355

Francesca Bottura

Between Baroque and the High Renaissance: Two Theoretical Concepts from the Thought of Max Dvořák

Mezi barokem a vrcholnou renesancí: Dva teoretické pojmy v myšlení Maxe Dvořáka

s. 356 - 366

Fabio Tononi

Dvořák's Geistesgeschichte Against Progress in Kulturgeschichte: A Comparative Perspective

Dvořákovy dějiny ducha na pozadí pokroku v kulturních dějinách: srovnávací perspektiva

s. 367 - 378

Archiv

Sabrina Raphaela Buebl

Max Dvořák's lecture Lionardos Bedeutung für die Entwicklung der Kunst und Wissenschaft, held on 2 January 1913 in Österreichisches Museum für Kunst und Industrie

Přednáška Maxe Dvořáka Lionardos Bedeutung für die Entwicklung der Kunst und Wissenschaft, uvedená 2 ledna 1913 ve vídeňském Österreichisches Museum für Kunst und Industrie

s. 379 - 388

Recenze

Marek Kwaśny

Andrea Steckerová, Petr Brandl. Příběh bohéma

s. 389 - 392

Tomáš Sekyrka

Radka Heisslerová, Malíři Nového Města pražského v období baroka

s. 393 - 395

Pavla Machalíková

Karel Stibral, Sokol mezi obrazy

s. 396 - 398

Éric de Chassey

Marie Klimešová – Hana Rousová, So Near So Far: Czech Art (1947–1960) in International Socio-Cultural Contexts

s. 398 - 400